UAB „Jonavos paslaugos“ siekdami gerinti įmonės klientų aptarnavimą, pradėjo įgyvendinti darbuotojų, dirbančių su klientais, mokymų projektą „Efektyvaus klientų aptarnavimo formulė“.

Vasario 10 dieną įvyko pirmų dviejų darbuotojų grupių mokymai. Planuojama, kad mokymuose dalyvaus 75 įmonės darbuotojai, kurių atliekamos darbo funkcijos yra tiesiogiai susijusios su klientų aptarnavimu.

Mokymų metu analizuojamos gero klientų aptarnavimo esminės sąlygos, efektyvios komunikacijos svarba bendraujant su klientais, konfliktinių bei streso situacijų valdymas, jų sprendimo būdai, bendravimo telefonu principai. Mokymų metu darbuotojai aktyviai atlieka įvairias užduotis bei mokosi ir prisimena bendrosios etikos ir moralės principus bei taisykles.

Mokymus veda 14 metų pardavimo ir vadovaujamojo darbo patirtį turinti verslo konsultantė Aida Gudaitienė.

Nuotraukų galerija