Lygiai prieš metus – spalio 18 dieną – Jonavoje buvo atidarytas vieningas bendrovių „Jonavos paslaugos“, „Jonavos vandenys“ ir „Jonavos šilumos tinklai“ klientų aptarnavimo centras bei pradėjo veikti vieninga komunalinių įmonių (ir ne tik) savitarnos svetainė www.mokijonava.lt.
Tai – vienas iš geriausių pernai metais priimtų sprendimų, o šia paslauga naudojasi vis daugiau jonaviečių. Už šią iniciatyvą galime dėkoti Jonavos rajono savivaldybės merui Mindaugui Sinkevičiui – jis buvo pirmasis žmogus, iniciavęs trijų įmonių vieningą centrą.
Klientų aptarnavimo centras ir savitarnos svetainė leidžia apmokėti sąskaitas, užsakyti paslaugas, sudaryti sutartis, atsiskaityti už vaikų ikimokyklinį ugdymą ir mokyklas, sporto bei meno veiklas, matyti savo mokėjimų istoriją. Be to, susisiekus su vieningo centro specialistais gauti reikiamą informaciją ar konsultaciją tapo daug paprasčiau.
Vieningo klientų aptarnavimo centro projekto įgyvendinimo ir tęstinės veiklos vykdytojas – UAB „Jonavos paslaugos“ – nuolat stengiasi, kad sistema, procesai ir aptarnavimas tik gerėtų.
Vieningo centro veiklą koordinuojanti „Jonavos paslaugų“ vyr. buhalterė Giedrutė Jogminienė pastebi, kad juo besinaudojančių žmonių skaičius per šiuos metus išaugo: „Jonaviečiai šią naujovę priėmė labai teigiamai – neliko eilių, viskas tapo paprasčiau ir aiškiau. Pirmąjį mėnesį buvo 3 tūkst. vartotojų, o šiandien – jau daugiau nei 8,5 tūkst. Džiaugiamės, kad net 80 proc. jonaviečių už paslaugas atsiskaito vieningo centro kasose ir savitarnoje.“
- Jogminienė sako, kad naudotis savitarna nėra sudėtinga. Specialistė pastebėjo, jog taip sąskaitas apmoka ir vyresnio amžiaus žmonės.
„Jei jiems kyla klausimų – pasikonsultuoja paskambinę telefonu, o mūsų darbuotojai paaiškina ir padeda. Taip pat yra galimybė apmokėti sąskaitas už savo šeimos narius, todėl jeigu vis dėl to klientas pats nesinaudoja internetu, jo sąskaitas gali apmokėti šeimos nariai“, – kalbėjo G. Jogminienė.
„Jonavos paslaugų“ direktorius Edmundas Mulokas sako, kad visada ir viskas prasideda nuo tarpusavio supratimo, šiuo atveju – nuo bendro sutarimo su kitų įmonių vadovais, savivalda.
„Ir, žinoma, mes visi matėme bendrą tikslą – norėjome, kad gyventojams būtų patogiau, paprasčiau. Stengiamės būti pirmaujantis, inovatyvus, švarus, o svarbiausia – patogus miestas gyventojams.
Kalbant apie vieningą centrą, tikslas buvo kad jis veiktų kiek įmanoma efektyviau ir gyventojams naudotis būtų patogu, aišku, suprantama.
Pradžioje darbo buvo išties daug. Gyventojams taip pat kilo nemažai klausimų, o mes ir patys mokėmės iš klientų, iš jų pastabų. Reagavome į pasiūlymus, todėl šie metai buvo tobulėjimo ir mokymosi laikas. Rezultatai – džiugina“, – kalbėjo E. Mulokas.
Pasak E. Muloko ir G.Jogminienės, ateinančių metų tikslai nesikeičia: „Didžiausias tikslas lieka tas pats – kad mūsų miesto gyventojams būtų patogu apmokėti sąskaitas, užsakyti reikiamas paslaugas. Norime, kad dar daugiau paslaugų tiekėjų prisijungtu prie mūsų. Taip pat laukiame ir visų prisijungiančių jonaviečių, kurie dar nėra savitarnos centro klientai.“