Prieš trejus metus, rudenį, Jonavoje atidarytas vieningas klientų aptarnavimo centras, jungiantis bendroves „Jonavos paslaugos“, „Jonavos vandenys“ ir „Jonavos šilumos tinklai“, tapo neatsiejama miesto bendruomenės dalimi. Kartu pradėjusi veikti savitarnos svetainė www.mokijonava.lt šiandien yra patogus įrankis, leidžiantis vienoje vietoje lengvai tvarkyti komunalinius reikalus.
Savitarnos svetainėje www.mokijonava.lt jonaviečiai gali apmokėti sąskaitas, užsakyti paslaugas, registruoti gedimus, taip pat atsiskaityti už vaikų ugdymą, būrelius ir dar daugiau. Visa mokėjimų istorija – patogiai prieinama vienoje vietoje. Didžioji dalis miesto gyventojų jau naudojasi savitarnos svetaine, o besinaudojančių senaisiais būdais skaičius nuolat mažėja.
Vieningą klientų aptarnavimo centrą koordinuojanti UAB „Jonavos paslaugos“ nuolat gerina paslaugų kokybę. „Moki Jonava“ specialistai aktyviai tobulina įgūdžius, siekdami užtikrinti profesionalų ir kokybišką aptarnavimą. Mūsų ateities vizija – ir toliau tobulinti modernią, patikimą, skaitmeninę erdvę, kurioje kiekvienas gyventojas galėtų lengvai ir greitai pasiekti visas reikalingas paslaugas. Siekiame tapti kasdieniu miesto gyventojų partneriu – patogiu, aiškiu ir visada pasirengusiu padėti sprendžiant kasdienius reikalus.
Kviečiame visus jonaviečius naudotis mūsų savitarnos svetaine www.mokijonava.lt – ji sukurta tam, kad kasdieniai reikalai būtų paprastesni.
Dažniausiai gyventojų užduodamus klausimus rasite mokijonava.lt svetainėje, o jei prireiktų pagalbos, kreipkitės bendruoju numeriu 8 700 44 877 – mūsų specialistai pasirengę atsakyti į visus klausimus ar nukreipti pas reikiamą specialistą.