Mokymai - Efektyvus klientų aptarnavimas

UAB „Jonavos paslaugos“ siekdama užtikrinti efektyvų aptarnavimą naujai įkuriamame vieningame klientų aptarnavimo centre, suorganizavo mokymus „Jonavos paslaugų“, „Jonavos šilumos tinklų“ ir „Jonavos vandenų“ darbuotojams tema: „Efektyvus klientų aptarnavimas“.

Mokymų, kurie vyko 2021 m. rugsėjo 30 d., metu buvo analizuojamos gero klientų aptarnavimo esminės sąlygos, tikslios ir sklandžios komunikacijos svarba bendraujant su klientais, konfliktinių situacijų ir streso valdymas, profesionalaus bendravimo telefonu bei raštu principai. Darbuotojai aktyviai dalyvavo atliekant įvairias praktines užduotis, diskutuojant tarpusavyje, modeliuojant įvairias situacijas, ieškant naujų sprendimo būdų.

Mokymus vedė UAB „Sėkmės laboratorija“ lektorė Aida Gudaitienė, turinti psichologinį išsilavinimą ir daugiau kaip 12 metų vadovaujamojo darbo ir bei mokymų vedimo patirtį.

Nuotraukų galerija