SVARBŪS POKYČIAI NUO LIEPOS 1 DIENOS APMOKANT SĄSKAITAS UŽ ELEKTRĄ

Nuo liepos 1 dienos ne visi gyventojai galės atsiskaityti už elektros energiją taip, kaip anksčiau – bendrovės „Jonavos paslaugos“ kasose ar savitarnos svetainėje www.mokijonava.lt. Šis pokytis susijęs su nepriklausomo elektros energijos tiekėjo pasirinkimu.

Kaip jau žinote, iki liepos 1 dienos dauguma gyventojų privalo pasirinkti nepriklausomą elektros tiekėją ir su juo sudaryti sutartį.

Pasirinkus tiekėją „Ignitis“, Jūs ir toliau galėsite patogiai apmokėti už elektrą vieningo klientų aptarnavimo centro („Jonavos paslaugos“) kasose ar www.mokijonava.lt savitarnoje. Pasirinktus bet kurį kitą tiekėją sąskaitas apmokėti teks jo nurodytose vietose.

Tai reiškia, kad vieningame klientų aptarnavimo centre, kuris yra sukurtas jonaviečių patogumui, galima apmokėti visas sąskaitas (komunaliniai mokesčiai, vaikų mokyklos, darželiai, būreliai), tačiau vienintelę – elektros sąskaitą, jei tiekėjas nėra „Ignitis“ – apmokėti turėsite kitur.

Dėl sąskaitų apmokėjimo ir sutarčių sudarymo „Jonavos paslaugos“ bandė susisiekti su visais kitais elektros tiekėjais, tačiau kol kas teigiamų atsakymų negauta ir sutartys nesudarytos (išskyrus „Ignitis“).

Žinome, kad klientams konsultuojantis ir renkantis elektros energijos tiekėjus kai kurie iš jų pokalbio metu informuoja gyventojus, kad niekas nesikeis ir elektros sąskaitas jonaviečiai galės apmokėti „Jonavos paslaugų“ kasoje ar savitarnoje www.mokijonava.lt ir toliau, tačiau bent jau kol kas tai yra netiesa. Tokia galimybė atsiras tik tuomet, kai kiti nepriklausomi tiekėjai sudarys sutartis su bendrove „Jonavos paslaugos“.

Mūsų įmonė nori ir siekia, kad gyventojai visas paslaugas galėtų apmokėti vienoje vietoje, vieningo klientų aptarnavimo centro (Jonavos paslaugų) kasose ar savitarnos svetainėje www.mokijonava.lt.

Apie pokyčius, jei jų bus, informuosime.